פייסבוק חושפת לאחרונה כי היא תתחיל להיות יותר שקופה כלפי מפרסמים והנתונים שהיא מפרסמת על מנת למקסם את התוצאות של מפרסמים ברחבי הרשת החברתית. פייסבוק, בעזרת כלים חיצוניים, יקבלו מידע מפורט יותר על הופעות מודעות בפייסבוק ובאינסטגרם כדי לעזור לספק למשווקים תובנות טובות יותר. יותר ויותר מפרסמים בעידן הדיגיטלי מחפשים כיום לבסס לעצמם תהליך שיווק עסקים בפייסבוק ולהשיג את התוצאות שהם מחפשים עבורם ועבור הלקוח אותו הם מפרסמים.

בנוסף לכך, פייסבוק יאשרו כניסה לביקורת של המועצה לדירוג מדיה (MRC) על מנת לפקח על המידע שפייסבוק מעבירה למפרסמים. באשר למודעות וידאו, פייסבוק הודיעו על שלוש אפשרויות קנייה חדשות שיגיעו בהמשך השנה ברחבי פייסבוק, Instagram ורשת הקהלים של פייסבוק:

  1. מפרסמים ישלמו רק עבור מודעות וידאו שנצפו במלואן, לפחות 10 שניות.
  2. מפרסמים יהיו היכולת לקנות קול-ב- מודעות וידאו.

facetech-logo1-zos

הפניה למקור