כמה אתם אוהבים אתכם, ככה הם לפעמים אוהבים אתכם בחזרה 😄

האימוג'ים כבר ממזמן השתלטו על עולמנו (עד כדי סרט קולנועי "האימוג'ים") ודרכם אנחנו מביעים רגשות ומצבים מסוימים במקום לכתוב בטקסט חי. פרסום עסקים באינטרנט, גם אם הוא מתבצע בערוצי מדיה שונים, יכול למצוא את עצמו משתמש באימוג'ים שונים על מנת ליצור חיבור רגשי עם הקהל אליו הוא פונה

  1. שימוש בפוסטים אורגניים

    השתמשו באימוג'ים במהלך כתיבת הפוסטים והתכנים האורגניים שלכם. השתמשו בהם בחוכמה, בשנינות ושלבו אותם במהלך כל הפעילות שלכם ברשתות חברתיות ובפרסומים השונים.

  2. להבין מה האימוג'י אומר באמת

    שאתם בוחרים אימוג'י לפרסום שלכם, וודאו ב-100% כי הוא מביע בצורה הכי טובה את מה שאתם מחפשים להגיד, רק דרך סימן האימוג'י
    image5

  3.  שמור על אחידות בין המסרים שלך

    אם כבר בחרתם ללכת עם אימוג'י מסוים לפרסומים שונים בעסק שלכם, הקפידו על שימוש חוזר באימוג'י או על שימוש דומה בהקשרים אחרים לעסק שלכם. דוגמה טובה מהסרט שיצא בקיץ שעבר "דדפול". בשלט הפרסום ניתן לראות את החוכמה והשילוב שבין האימוג'ים עצמם לשם של הסרט (Dead + Poo + L) שמייצגים את השם של הסרט
    Emoji - facetech2

  4. השתמש באימוג'ים למעורבות בזמן אמת

    אין כמו פוסטים ויראליים. כאלו שמביאים מעורבות במאות אחוזים יותר גבוהים משאר הפוסטים, כאלו שמשאירים הדהוד בדף העסק גם מסר שבועות לאחר מכן. השתמשו באימוג'ים כדי להמחיש אירועים/חגים או כל יום מיוחד ברשת. בדוגמה לפניכם תוכלו לראות שימוש נכון בזמן אמת ליום העצמאות של ארצות הברית (4 ביולי) על ידי הרכבת אימוג'ים ביחד

    Emoji - facetech1